משפחה מבאר שבע זכתה בחדר הורים

    עפר גדנקן No Comments on משפחה מבאר שבע זכתה בחדר הורים
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גב' ר. מור-יוסף מבאר-שבע לא הצליחה להסתיר את התרגשותה בשעה שקיבלה את שיחת הטלפון שבישרה על זכייתה בהגרלה השביעית של תנובה במבצע "הזכייה של הבית".

    מדבריה עולה, כי אך ימים אחדים לפני פסח, עברה המשפחה לדירה חדשה באחת משכונות העיר. "בחסדי שמים הזכייה הגיעה בדיוק בעיתה. עם המעבר לדירה החדשה היתה לי הרגשת טובה בלב. ראיתי את המבצע של תנובה וגמרתי אומר להשתתף ולנסות את מזלי. נשאתי עיני לשמים ואמרתי להקב"ה: רבש"ע, אני רוצה מאוד לזכות בהגרלה של תנובה. עשיתי את ההשתדלות מצידי. עכשיו, בורא עולם, ההחלטה בידך. אני מודה להקב"ה שבאמצעות חברת תנובה זיכה אותי בהגרלה בדיוק בזמן הראוי".

    גב' מור יוסף ספרה, כי מוצרי תנובה לסוגיהם מצויים תמיד במקרר. "זה שנים שאני צורכת מוצרי תנובה ושני ילדי מקטנותם גדלו על מוצרי החלב שלה. אני מאוד-מאוד מרוצה מהמוצרים שלהם. זו חברה מספר אחת בארץ, חברה וותיקה 'עם קבלות', שתמיד משתבחת ומתחדשת ומזכה אותנו במוצרים טעימים ואיכותיים. אני אומרת את זה כצרכנית זה מספר שנים, בלי כל קשר לזכייה".

    משפ' מור-יוסף זכתה בריהוט חדר הורים. המוצרים הכלולים בזכייה – שתי מיטות בנגקוק, שני מזרוני פולימרים, ארון הזזה, קומודה ומראה. הזכייה בשווי 13,786 ₪.

    ההגרלה הבאה, השמינית במספר, בה יעלה בגורל פינת אוכל לשבת וארון ספרים, תתקיים ביום ראשון, ל בניסן, א' דראש חודש אייר. נותרו עוד שלושה שבועות לשליחת המעטפות להגרלה הגדולה בה ניתן לזכות במליון ₪ לרכישת דירה. ניתן לשלוח עד ל"ג בעומר – י"ח אייר. ההגרלה הגדולה תתקיים ביום שני, ז בסיוון. על-פי תקנון המבצע, כל מעטפה מרגע הגעתה למוקד המבצע, משתתפת בכל ההגרלות אלא אם כן זכתה באחת מעשר ההגרלות השבועיות. גם מעטפה שעלתה בגורל וזיכתה את שולחה בזכייה השבועית – משתתפת בהגרלה הגדולה של מליון ₪ לרכישת דירה. אין הגבלה על מספר המעטפות שניתן לשלוח. ככל ששולחים יותר מעטפות מגדילים את סיכויי הזכייה. פרטים ועדכונים בטלמסר 03-3739999



    0 תגובות